Met lagere temperaturen en de vroeg invallende duisternis brengt de winter voor horecaondernemers meer uitdagingen met zich mee dan warme zomeravonden...
Vers van de pers, maar dan digitaal: de nieuwste editie van vakblad De CaféKrant is nu kosteloos te downloaden of online te lezen. Een editie b...
Loyaliteitsprogramma’s lonen. Een frequente bezoeker wordt gast en een frequente gast wordt ambassadeur. In dit artikel zetten we succesvolle lo...
De horeca is weer volledig open. Volle terrassen, lachende gasten, stomende koffiemachines en stromenden tapkranen vormen weer het beeld van de branch...
Loyaliteitsprogramma's zijn van alle tijden. Van het plakje worst bij de slager tot de zegeltjes bij de supermarkt en het sparen via de Starbucks-...
Meer dan 95 procent van je beslissingen worden in het onderbewustzijn genomen. De klant is dus al betrokken bij hetgeen je biedt, alleen je moet wel c...
De horeca is dicht. Dat betekent niet dat er niets gebeurt. Afhalen, bezorgen, pakketten samenstellen, online kookcursussen en bierproeverijn organise...
Gasten grijpen nieuwe betaalmogelijkheden grif aan, zo blijkt uit de laatste cijfers over contactloos betalen: meer dan de helft van alle pintransacti...
Starbucks heeft zijn omzet in het tweede kwartaal van zijn gebroken boekjaar zien toenemen tot bijna vijf miljard dollar. Dat is een groei van negen...
Starbucks gaat in april van start met een nieuwe opzet van zijn loyaliteitsprogramma. Een aantal aanpassingen moeten er voor zorgen dat het programma...
Het COBRA Café op het Museumplein in Amsterdam kun je met geen enkel ander café in Nederland vergelijken. Het café ligt op een toplocatie pal naast d...
Foodketen La Place is erg populair. Dit blijkt uit de maar liefst 550.000 mensen die zich hebben aangemeld voor het loyaltyprogramma van deze keten. D...