De horeca is dicht. Dat betekent niet dat er niets gebeurt. Afhalen, bezorgen, pakketten samenstellen, online kookcursussen en bierproeverijn organiseren: De horeca staat verre van stil. Het digitale landschap geeft de horeca op dit moment de tools in handen om omzet te genereren.
Nu fysiek contact niet mogelijk is, is het communiceren met je gasten via apps, e-mailmarketing, je website en socials belangrijker dan ooit. Voor nu, maar ook straks als de horeca weer open mag. De coronacrisis raast als een tornado door het horecalandschap en zorgt, of we het willen of niet, voor blijvende veranderingen. De horeca zal moeten meebewegen om te overleven.
De digitalisering in de horeca heeft een inhaalslag gemaakt, mede door de coronacrisis. In de maand december lees jij als horecaondernemer op decafekrant.nl alles over de toegevoegde aarde van de digitalisering op jouw bedrijf. Van personeelssytemen en Dark Kitchens tot het digitaal invoeren van je belastingaangifte. Iedere week in december publiceert de redactie van DeCaféKrant twee artikelen over digitaal ondernemen waar jij als horecaondernemer lering uit kan trekken. Houd de website en de digitale nieuwsbrief goed in de gaten.
In december lees je onder andere
Hoe je de ideale website bouwt.
Zeven redenen waarom de administratie digitaal moet.
De voordelen van digitale personeelssystemen.
Hoe je influencers in kan zetten om meer omzet te genereren.
Waarom het hebben van een loyaliteitsprogramma loont.
Schrijf je nu alvast in voor onze digitale nieuwsbrief om op de hoogte blijven van het laatste cafénieuws.
Voor adverteerders/toeleveranciers: er zijn talloze mogelijkheden om onder de aandacht te komen bij al deze horecaondernemers, zowel in print als online. Stuur een e-mail naar info@uitgeverijps.nl of bel naar 030-251 22 70 voor meer info.