Vers van de pers, maar dan digitaal: de nieuwste editie van vakblad De CaféKrant is nu kosteloos te downloaden of online te lezen. Een editie bomvol vakinformatie voor ondernemers in cafés. De redactie van De CaféKrant zet zich in om te voldoen aan de informatiebehoefte van iedere ondernemer in cafés.
In deze editie lees je dat nu de horeca weer onbeperkt open mag, coronaschulden kunnen worden weggewerkt en de terrassen zich weer vullen met goedlachse gasten, de cafébranche tegen de volgende ciris aanloopt: het personeelstekort. Hoe zorg je ervoor dat nieuw personeel zich snel weet in te werken? Digitalisering is het toverwoord.
Lonen loyaliteitsprogramma’s in de horeca? Ja! We zetten in deze editie succesvolle loyaliteitsprogramma’s uiteen, onderzoeken we de wens van de gast op het gebied van ‘loyalty’ en geven we tips over hoe je het best een loyaliteitsprogramma kan opzetten.
Bovendien bespreken we de voor- en nadelen van bestellen met QR-code, zes opties voor robotisering in de horeca en leggen we het bestemmingsplan uit.
Je leest het allemaal in de gloednieuwe De CaféKrant, download hier!