De horeca is weer volledig open. Volle terrassen, lachende gasten, stomende koffiemachines en stromenden tapkranen vormen weer het beeld van de branche. Een branche die weer straalt na twee jaar onzekerheid!
In die twee jaar heeft de horeca echter absoluut niet stilgezeten. Juist door de verschillende lockdowns heeft de branche nieuwe omzetvormen gevonden, nieuwe uitdagingen overwonnen en innovatieve ideeën omarmd.
En juist het innovatieve karakter van de branche hebben wij als redactie van De CaféKrant de laatste weken onderzocht. Waar valt de winst te behalen voor de horeca in een periode die te boek staat als de kickstart van de branche? Waar liggen de uitdagingen, waar liggen de kansen en welke innovatieve ontwikkelingen moeten worden belicht om de branche weer verder te helpen?
In 8 artikelen, gepubliceerd op iedere maandag en donderdag in de maand maart, geven wij als de redactie de aandacht aan de 'Themamaand Innovatie'. Met als doel om jou als horecaprofessional verder te helpen, uitdagingen te overwinnen en kansen te pakken. In maart lees je op deze website onder andere:
Welke ontwikkelingen er zijn op het gebied van vegan productontwikkeling
Personeel inwerken in een krappe arbeidsmarkt; welke digitale middelen kunnen helpen?
De gasvrije keuken; voor- en nadelen van het koken op inductie
De QR-Code Check App is verleden tijd, maar bestellen met QR-code blijft. Een vloek of een zegen?
Loyaliteitsprogramma’s. Waar liggen de kansen en welke doelgroep staat hier voor open?
Blijf op de hoogte
Wil jij op de hoogte gehouden worden van het laatste cafénieuws en één keer per week de digitale nieuwsbrierf van De CaféKrant ontvangen? Schrijf je dan hier in voor de nieuwsbrief. Dan krijgt je automatisch alle artikelen van de Themamaand Innovatie in je mailbox.