De liefhebbers van Starbucks-koffie kunnen straks ook terecht in de bioscopen van Pathé. Alle negentien bioscopen van de keten krijgen een 'Starbucks on the go', waar filmliefhebber straks koffie kan krijgen.
'Starbucks on the go' is een premium self-service koffieconcept, dat de starbucks ervaring introduceert in nieuwe omgevingen en de klant daarmee de mogelijkheid geeft te ontspannen en genieten van warme dranken. Het concept is ontworpen vanuit een samenwerking tussen Selecta en Starbucks met als doel het creëren van hoogwaardige en unieke Starbucks ervaring on the go, daar waar de consument ook is. Naast de espresso klassiekers biedt Starbucks on the go ook de keuze voor een Vanilla Latte, Chai Tea Latte, Tzao thee en warme chocoladedranken. Klanten kunnen daarnaast ook hun drankjes personaliseren met een keuze uit extra siropen of espresso shots.
Eerstklas dranken
Pathé heeft besloten het koffieaanbod te verbeteren, omdat bezoekers steeds meer verwachtingen hebben wat betreft keuze en kwaliteit. Daarnaast heeft koffie een grote invloed op de beleving en sfeer in de bioscoop. F&B-manager Hendrik ten Napel van Pathé is blij met de samenwerking. "Voor zowel Pathé als Starbucks en onze partner Selecta staat kwaliteit voorop. We zijn er dan ook bijzonder trots op dat deze die geliefde topmerken nu landelijk samenwerken. Voortaan bieden we onze bezoekers niet alleen de beste kwaliteit filmbeleving, maar ook eersteklas Starbucks drankjes", aldus Ten Napel.