Regelmatig worden er nieuwe producten voor de horeca gelanceerd. Van trendgerichte keukeningrediënten tot handige technologieën die het hoofd bieden aan het personeelstekort; allemaal interessante aanvullingen voor jouw horecazaak. In deze rubriek belichten we enkele producten die deze maand zijn geïntroduceerd.
Pindakaasbier
Brouwerij Homeland presenteert met trots zijn nieuwste brouwsel ‘Donderbus’; een gedurfd en verrassend bier dat liefhebbers van pindakaas, chocolade en donkere, rijke smaken zal aanspreken. Donderbus is een Pastry Stout, een biercategorie die bekendstaat om zijn donkere en zware karakter. De exclusieve Donderbus is sinds 16 november verkrijgbaar.
Royal Club Mocktails
Onder consumenten groeit de behoefte aan alcoholvrije dranken. Vrumona speelt in op deze trend met de introductie van Royal Club Mocktails in de klassieke smaken Gin Tonic, Mojito en Ginger Mule. Zonder alcohol, zonder suiker en volledig in lijn met de missie van Vrumona: goed en gezond drinken voor iedereen. De nieuwe dranken zijn sinds medio november als pre-mixed verkrijgbaar.
Favoriet in nieuw jasje
Glenmorangie Highland single malt Schotse whisky heeft een van zijn meest geliefde whisky's in een nieuw jasje gestoken. Geïnspireerd door zijn herinnering aan het binnenstappen van een Franse patisserie, bracht de whiskymaker van de distilleerderij, Dr. Bill Lumsden, voor het eerst een whisky met dessertachtige complexiteit tot leven in Glenmorangie The Nectar D'Or. Met een rijping van 16 jaar in een verbeterde combinatie van bourbon- en zoete witte wijnvaten, is deze whisky nog rijker en complexer. Glenmorangie The Nectar is sinds november verkrijgbaar via de website van Glenmorangie.
Blijf op de hoogte!
Eén keer per week het actuele en relevante cafénieuws in je mailbox? Schrijf je hier in voor onze digitale nieuwsbrief en blijf op de hoogte.