Het vakbeursconcept van de Horeca Relatiedagen Hardenberg heeft volgens de organisatie wederom gezorgd voor een succes. De vakbeurs werd voor de vijftiende keer georganiseerd en bezocht door 12.838 bezoekers.
*Groep beslissingsbevoegde*
Geprikkeld door productintroducties en speciale beursaanbiedingen bezochten horecaondernemers in grote aantallen de Horeca Relatiedagen Hardenberg. Onder deze bezoekers was een grote hoeveelheid beslissingsbevoegde bezoekers. (89 procent van de bezoekers bestond uit directie, eigenaren en inkopers)
*De beurs*
Bezoekers werden verrast met kookdemonstraties, productinnovaties en natuurlijk scherpe beursacties. Voor bezoekers waren er volop vertrouwde gezichten en was er de gelegenheid om kennis te maken met een aantal nieuwe leveranciers op de markt. Nieuwe spelers waren onder andere Etentjeveilen.nl, Vechtdal Streek Producten, diverse biologische producenten, nieuwe trends op het gebied van meubilair, cocktails in een handomdraai, ambachtelijk ijs en delicatessen. Op het Kennis Plein vond de Kickoff van Leukste Restaurant Verkiezing plaats en was de finale van Terras Topper van het Jaar verkiezing.
~Myrtille Vromans~
Beursconcept is succes voor Hardenberg
28 september 2012