De eerste nieuwe Lindeboom kratten met nieuwe etiketten staan gevuld onder de poort van de Lindeboom Bierbrouwerij. Vanaf nu draagt Lindeboom pilsener een nieuwe jas. Het gehele bierassortiment
van de bieren uit de drie families, Lindeboom, Gouverneur en Venloosch, gaan in de nabije toekomst alle een vernieuwde verpakking dragen. Nieuwe etiketten en nieuwe kratten.
*Modern jasje*
In het nieuwe design slaat Lindeboom de brug tussen de ruim 140-jarige historie en de plek die het merk vandaag de dag in wil nemen. We kennen een rijke traditie, weten wat het ambacht inhoudt en leveren van oudsher een absoluut kwaliteitsproduct. Daarnaast is Lindeboom een moderne onderneming die weet wat er anno 2014 toe doet. Dat verdient een moderne jas!", aldus algemeen directeur Paul Joosten.
*Marketing*
Lindeboom Bierbrouwerij bestaat meer dan 140 jaar en is een sterk en stabiel familiebedrijf met duidelijke Limburgse genen. "Al vele decennia hebben we gewerkt aan de kracht, relevantie en inhoud van het merk 'Lindeboom' door met veel passie en optimale service, kwalitatief hoogstaande producten te leveren. Dit alles met oog voor mens en maatschappij en vanuit een sterke binding met de eigen streek. Met de nieuwe positionering zullen we deze zaken extra benadrukken. Op een frisse, opmerkelijke manier de ware aard van Lindeboom opnieuw een gezicht en een verhaal geven."
*Fris*
De nieuwe uitstraling maakt deel uit van de merkpositionering die in samenwerking met communicatiebureau Ambitions uit s-Hertogenbosch ontwikkeld is. In het nieuwe design spelen het schildje en de lindeboom de hoofdrol, fris en modern vormgegeven. Hierdoor ontstaat een design waarin deze van oorsprong traditionele elementen samen een strak ontwerp maken.
Nieuw Lindeboom design voor 't Bier van Hier
4 augustus 2014