Horecaman Mark van de Velde introduceert een nieuw horecaconcept, het "1sterondje.nl":http://eersterondje.nl/. Tijdens de 'daluren' kan een horecabedrijf via de website producten tegen een laag tarief aanbieden.
*Het idee*
Het idee van het horecaconcept is om de loze uurtjes in een zaak op te vullen. Bijvoorbeeld om gasten vroeger naar de zaak te trekken. Men kan de eerste rondjes van de avond online alvast verkopen met een korting voor de gasten. De ondernemer kiest zelf de tijdstippen en acties uit. Het 'eerste rondje' wordt online gekocht, de voucher uitgeprint of gedownload op een smartphone en ingeleverd bij het desbetreffende café.
*Minder betalen voor hetzelfde product*
Initiatiefnemer Mark van de Velde runde voorheen drie horecazaken in de uitgaansstraat van Eindhoven,
Stratumseind. Deze danscafés kenden momenten dat er niet veel te doen was in de cafés. Zo ontstond het idee van 1sterondje.nl; op minder gewilde tijdstippen betaal je minder voor hetzelfde product.
~Myrtille Vromans~
Nieuw horecaconcept voor daluren
6 juli 2012