Brazuca Coffee is een nieuw Nederlands franchiseconcept met sterke Braziliaanse invloeden. Het concept past bij ondernemende koffieliefhebbers, in verschillende fases van hun carrière. De drie typen vestigingen maakt het franchisen laagdrempelig met mogelijkheden om uit te breiden en te groeien.
Braziliaanse invloeden
Tiago Gawlinski, de oprichter van Brazuca Coffee, heeft zijn roots in Brazilië en woont al meer dan 25 jaar in Amsterdam. Brazuca is het woord dat gebruikt wordt om de trots op de Braziliaanse levensstijl te benoemen, vol passie en toch ontspannen. Het concept is helemaal gericht om gasten een brazuca-gevoel te geven. Voor een ontspannen begin van een drukke dag of voor een moment om op te laden.
Gastvrij, lekker en gezond
Koffie is het meest belangrijke product binnen het Brazuca Coffee concept. De koffie wordt ingekocht in Brazilië en in Nederland door een eigen team gebrand. Naast koffie staan gezonde Braziliaanse vruchtensappen, de populaire açai bowl en de traditionele pão de queijo op het menu. Het assortiment is afhankelijk van de grootte van de vestiging.
Vestiging: Small, Medium of Large
Franchisenemers hebben de keuze uit drie typen vestigingen, van een kleine to-go vestiging tot een grote lunchroom. Dit maakt het franchiseconcept flexibel en is groei realiseerbaar. Het voorbeeld van het to-go type is geopend in Markthal Rotterdam, een locatie met veel traffic. Een medium locatie is er aan de Ferdinand Bolstraat in Amsterdam, een koffiezaak met buiten een klein terras. De grootste vestiging is tevens de eerste Brazuca. Aan de Rijnstraat is een ruime lunchroom gevestigd met een uitgebreidere lunchkaart.
Liefde voor koffie en voor ondernemen
De droom van een eigen koffiezaak past in werkelijkheid niet bij iedereen. Franchisenemers die een Brazuca Coffee willen runnen realiseren zich dat liefde voor koffie niet genoeg is. De drive om hard te werken en door te zetten is onmisbaar. Voor de juiste kandidaten zijn er volop mogelijkheden bij Brazuca Coffee.