Onlangs is de mobiele applicatie van mijnKroeg gelanceerd, door initiatiefnemer Tim de Kraker. MijnKroeg is een nieuwe, sociale community die uitgaan een stuk leuker
en makkelijker maakt, voor zowel de kroeg eigenaar als de feestganger. Met behulp van mijnKroeg vindt iedereen snel een kroeg bij hem of haar in de buurt en ziet men direct welke activiteiten er waar plaatsvinden. Daarnaast is het voor kroegeigenaren mogelijk om direct in contact te komen met hun potentiële gasten.
*Succes*
Na de lancering van het mijnKroeg platform in januari, bleek het meteen een groot succes. Met 350 actieve kroeg profielen en ongeveer 800 activiteiten in de agenda komen barbezoekers snel terecht bij spannende activiteiten in het nachtleven. De app wordt inmiddels enthousiast gedownload; meteen honderden downloads in de eerste paar dagen. Met een bestand van 10.000 kroegen meet de website 40.000 bezoekers, met 3.500 unieke bezoekers per maand. Verder zijn er al meer dan 2700 likes op Facebook, and counting. Dit nieuwe sociale uitgaansplatform werkt inmiddels samen met drankenmerken Trojka en Vliegend Hert en de app is uitvoerig op radio 538 besproken door Jeroen Post, ambassadeur van mijnKroeg.
*Aanmelden café*
Cafés en bars kunnen zich gemakkelijk aanmelden via info@mijnkroeg.nl, er zijn verschillende abonnementsvormen mogelijk. Door de samenwerking aan te gaan krijg je een persoonlijk profiel in de app. mijnKroeg plaatst automatisch fotoÂs en evenementen op het profiel en in de evenementenkalender. Heb je meer dan 5 openstaande evenementen? Dan worden jouw evenementen 3 maanden gratis in de agenda geplaatst.
*MijnKroeg voor horecaondernemers*
Horecaondernemers kunnen nog altijd meer winst halen uit digitale media. Het doel van mijnKroeg is om de communicatie tussen kroegen en hun bezoekers te verbeteren.
*Gasttevredenheid*
De applicatie zal ervoor zorgen dat de tevredenheid van de bezoekers verbetert, doordat zij een kroeg bezoeken die aan hun wensen en behoeften voldoet. Daarnaast zal het aantal bezoekers van de kroegen toenemen doordat die via de community beter vindbaar zijn. Café eigenaren bezoekers naar zaak Âlokken door middel van wervende teksten of aanbiedingen. Een voorbeeld hiervan is exclusieve toegang tot feestjes op vertoon van de mijnKroeg-app.
*Facebook*
Elke kroeg heeft daarnaast de mogelijkheid om zijn Facebook pagina aan mijnKroeg te koppelen. Via deze intelligente koppeling komen fotoÂs en evenementen automatisch op de website. Daarnaast kunnen bezoekers hun kroeg als favoriet bestempelen, hierdoor stijgt de populariteit van deze kroeg of café en kun je als eigenaar rechtstreeks berichten naar deze mensen sturen.
*Over mijnKroeg*
MijnKroeg is een sociale community die uitgaan een stuk leuker en maakt. Met behulp van mijnKroeg vind je snel een leuke, gezellige kroeg in de buurt en zie je meteen welke activiteiten er plaatsvinden. Voor kroegeigenaren is het tevens mogelijk om met (potentiële) gasten te communiceren. Voor meer informatie over abonnementsvormen, functionaliteiten of deelname: www.mijnkroeg.nl of mail naar info@mijnkroeg.nl.
~Thijs Jacobs~
cid:image001.png@01CF75CB.D4B92CB0
MijnKroeg nu ook als app
28 mei 2014