MijnKroeg is een nieuw horecaconcept met als doel om bezoeker én kroegeigenaren met elkaar in contact te brengen. Met behulp van "mijnKroeg":http://www.mijnkroeg.nl/ vindt de gast snel een kroeg bij hem of haar in de buurt en ziet men direct welke activiteiten er in de kroegen plaatsvinden. Daarnaast is het voor kroegeigenaren mogelijk om in contact te komen met hun bezoekers. De lancering vindt plaats op de eerste dag van Horecava 2014, maandag 13 januari, om 12.00 uur in de themawereld Nachtleven.
*Cafés willen relatie verbeteren*
Initiatiefnemers Tim de Kraker en Kai Meeuwsse kijken ernaar uit om begin januari het startschot te mogen geven van hun nieuwe concept. ÂIk ontdekte de afgelopen jaren dat cafés erin geïnteresseerd zijn om hun relatie en het contact met de doelgroep te verbeteren. Uiteraard willen zij dit wel op een eenvoudige manier doen, die niet te veel tijd en geld kost. Door deel te nemen aan mijnKroeg kunnen kroegeigenaren bezoekers naar hun kroeg, bar of café lokken door middel van wervende teksten of aanbiedingen. Een voorbeeld hiervan is exclusieve toegang tot feestjes op vertoon van de mijnKroeg-appÂ, verklaart De Kraker.
MijnKroeg bevat alle kroegen, cafés, clubs, eetcafés, internetcafés, evenementenlocaties en bars uit heel Nederland die zijn opgenomen in de database van Google.
~Door~ "~Myrtille Vromans~":mailto:myrtille.vromans@uitgeverijps.nl
MijnKroeg bindt cafe en gast
20 december 2013