HorecaHelden blijven boeien

3 november 2009
HorecaHelden blijven boeien

Antonio van den Hengel, eigenaar van Eetcafé Centraal in Soest, is de winnaar van de eerste voorronde in de verkiezing van de HorecaHeld 2010. Hij kreeg in oktober de meeste stemmen van de bezoekers op de website www.horecahelden.nl. Van den Hengel gaat door naar de finale op de Horecava, waar de HorecaHeld 2010 wordt gehuldigd. Vanaf vandaag kan iedereen op "www.horecahelden.nl":http://www.horecahelden.nl stemmen op de genomineerden van november.

Ook mensen die al eerder hebben gestemd, kunnen opnieuw hun keuze kenbaar maken. Alle stemmers maken kans op een VIP-diner voor twee. In december volgt de derde en laatste stemronde. De genomineerden van november zijn:

*- Kees Teer, general manager van Dorint Hotel Amsterdam Airport*
Uit de nominatie: “Kees Teer is betrokken bij zijn medewerkers: hij motiveert ze en is gedreven en geïnteresseerd. Hij is een bron van inspiratie, altijd op de hoogte van de nieuwste trends en nooit verlegen om een praatje.”

*- Chantal Frensch, unitleider Shakie's Utrecht Centraal*
Uit de nominatie: “Chantal Frensch doet haar werk met passie en liefde, dat voel je aan de manier waarop ze coacht en motiveert. Ze weet mensen te stimuleren en dankzij haar ben ik doorgegroeid tot unitleider.”

*- Piet de Jongh, eigenaar van biercafé-restaurant-brouwerij De Beyerd in Breda*
Uit de nominatie: “Piet de Jongh heeft met zijn zoons de afgelopen decennia vele leerlingen enthousiast gemaakt voor het vak. Ze zien het als hun natuurlijke taak om hun kennis en passie voor het café over te dragen. Deze grondlegger van de Alliantie van BierTapperijen en mede-initiatiefnemer van de wedstrijd Kastelein van de Toekomst zet zich met passie in voor het vak”

*Campagne*
De verkiezing van de HorecaHeld 2010 is onderdeel van de campagne HorecaHelden. Die is bedoeld om de branche te helpen vakbekwaam personeel te vinden, te binden en te blijven boeien. Belangrijk is dat ondernemers zich bewust worden van hun invloed op personeelsbeleid. De campagne benadrukt dit door helden te benoemen: mensen die het verschil maken binnen het bedrijf en de branche. De campagne wordt uitgevoerd door SVH in opdracht van de werkgevers- en werknemersorganisaties in de horeca.

~De CaféKrant, Natalja Elings~

"*Stuur door...*":mailto:?SUBJECT=Lees%20dit%20bericht%20op%20De%20CafeKrant.nl&BODY=De%20afzender%20van%20deze%20e-mail%20wil%20u%20graag%20attenderen%20op%20het%20volgende%20nieuwsitem%20op%20De%20CafeKrant.nl%0A%0Ahttp://www.decafekrant.nl/nieuws/horecahelden-blijven-boeien/

Overig nieuws