ÂGezelligheid kent geen tijd is waar De Beren (bezorg)restaurants voor staan. Hoewel de horecaonderneming in haar
gehele bestaan trouw is gebleven aan de sterke identiteit en ambiance, vraagt het uiterlijk van De Beren na 30 jaar volgens de ondernemers om mee te gaan met de tijd. Om deze reden krijgen De Beren Eetcafés en De Bezorgbeer de komende periode een eigentijdse make-over. Marketingcoördinator Marjolein Mens vertelt: "De Beren Eetcafés en De Bezorgbeer gaan samen verder als één merk met een identieke huisstijl, die kenbaar wordt gemaakt in onder andere het logo, het interieur, de bedrijfskleding en de website."
~Foto: Het nieuwe logo van De Beren~
*Puur, warm en gezellig*
Met de nieuwe stijl willen De Beren het uitgangspunt Âpuur, warm en gezellig tot zijn recht laten komen. De keten staat naar eigen zeggen bekend als een vertrouwde plek voor lekker en goed eten. Om de herkenbaarheid te waarborgen is het nieuwe logo een evolutie van het bestaande beeldmerk, met warm geel als prominente kleur. Met de toevoeging Âsinds 1984 aan het nieuwe logo wordt de lange historie van het berenconcern benadrukt.
*7 nieuwe vestigingen*
De Beren ondergingen niet alleen een make-over om met de tijd mee te gaan, maar ook om op de groeiambitie van de keten aan te sluiten. Onlangs zijn er maar liefst 7 nieuwe vestigingen geopend. Het streven is om iedere vestiging dit jaar in fases van de nieuwe stijl te voorzien.
~Christel Tuin~
De Beren restaurants krijgen make-over
21 maart 2016