Twee nieuwe horeca-concepten van HMSHost zijn geopend op Schiphol; het broodconcept bread! en de vijfde vestiging van Starbucks Coffee. De hele lounge wordt grondig verbouwd om een omgeving te ontwikkelen waarin passagiers zich niet alleen thuis voelen en tot rust kunnen komen, maar ook kunnen werken en recreëren. De nieuwe horecalocaties in deze lounge sluiten hier goed op aan.
*Verse broodjes centraal*
Centraal in deze lounge staat het broodconcept bread! In het zicht van de gast worden hier verse broodjes naar smaak en wens van de gast samengesteld. Passagiers met weinig tijd kunnen kiezen voor de fast lane en een keuze maken uit een vooraf gemaakte huisselectie.
*Nauwe samenwerking*
Bij de uitwerking van het assortiment en de uitstraling is nauw samengewerkt met broodleverancier Carl Siegert en culinair illustrator Janneke Hoeben. In de hele uitstraling van bread! staat puur en eerlijk centraal. Dit komt terug in het assortiment, de kleding, de inrichting
(waarbij gebruik is gemaakt van robuuste en natuurlijke materialen) en de slogan Bake my Day.
*Doel bereiken*
HMSHost is er als organisatie trots op om ook in Lounge 3 inspirerende en gastvrije horeca te bieden aan de bijna 5,3 miljoen passagiers die deze lounge jaarlijks bezoeken", zegt Dawn Wilding, Vice President of HMSHost Europe and Middle East. "Ons doel is om the travelers day better te maken en met bread! en Starbucks zijn we in staat om dat doel te bereiken.
*Lounge in najaar gereed*
Momenteel wordt er nog druk gebouwd aan concepten en diensten voor de reizigers in deze lounge. Nog voor de zomerperiode zal een ander horecaconcept van HMSHost geopend worden. De verwachting is dat in het najaar van 2011 de gehele lounge gereed is.
~Frank Lindner~
Bread! op Schiphol geopend
11 maart 2011