Bavaria investeert in nieuwe uitstraling

13 oktober 2009
Bavaria investeert in nieuwe uitstraling

De brouwer Bavaria presenteert een geheel nieuwe uitstraling voor het biermerk. Hiermee zet Bavaria haar belangrijkste biermerk opnieuw in de markt. Om consumenten op de hoogte te brengen van het nieuwe uiterlijk van Bavaria was de brouwerij in Lieshout maandag gesloten. De 800 werknemers zijn samen met de familie Swinkels, de eigenaren van de brouwerij, het land in getrokken om bij consumenten het bier dat zij in huis hadden om te ruilen voor kratten Bavaria nieuwe stijl. Voor ieder biertje, kregen de consumenten tijdens deze omruiloperatie twee keer zoveel Bavaria terug.

In totaal werden er tijdens deze omruilactie 50.000 kratten Bavaria omgeruild. Binnen anderhalf jaar zijn de vernieuwde producten ook verkrijgbaar in de andere 129 landen waar Bavaria actief is.

*Investeren om voorop te blijven*
Bavaria voert de nieuwe uitstraling in een keer door op alle producten. Een operatie van deze omvang is in de sector nooit eerder vertoond. Niet alleen de krat, het blik en de vaatjes, in de supermarkt gaan er anders uitzien, maar ook de tap, glazen, uithangborden en alle andere materialen in de horeca. Daarmee doet Bavaria een van de grootste investeringen in haar geschiedenis. ‘We doen een enorme investering in ons merk Bavaria, een grote stap naar de toekomst. Op deze manier bevestigen we dat Bavaria voorop wil blijven lopen in een zeer concurrerende biermarkt’, aldus directievoorzitter Jan-Renier Swinkels van Bavaria.

~De CaféKrant, Natalja Elings~

"*Stuur door...*":mailto:?SUBJECT=Lees%20dit%20bericht%20op%20De%20CafeKrant.nl&BODY=De%20afzender%20van%20deze%20e-mail%20wil%20u%20graag%20attenderen%20op%20het%20volgende%20nieuwsitem%20op%20De%20CafeKrant.nl%0A%0Ahttp://www.decafekrant.nl/nieuws/bavaria-investeert-in-nieuwe-uitstraling/

Overig nieuws