De Heidebrouwerij onthult nieuwe Henk Schiffmacher-uitstraling

Auteur: redactie
Bier 11 maart 2024
De Heidebrouwerij onthult nieuwe Henk Schiffmacher-uitstraling

De Heidebrouwerij kondigt met trots de lancering aan van haar nieuwe en opwindende merkuitstraling, ontworpen door kunstenaar Henk Schiffmacher. Met een geheel vernieuwde visuele identiteit wil de Heidebrouwerij uit Ede de rijke traditie van bierbrouwen combineren met een frisse en eigentijdse uitstraling, die zowel huidige als nieuwe bierliefhebbers zal aanspreken. Henk Schiffmacher (1952) is een bohemien die gefascineerd is door de rafelranden van de maatschappij.

Tatoeëerder van pop- en voetbalsterren, BN’ers en zeelui. Autodidact en wandelende tatoeage-encyclopedie. Wereldreiziger en paljas. De ‘Da Vinci of Tattoos’, aldus de Amerikaanse pers, maar ook fotograaf, schrijver, tekenaar, schilder, typograaf, ontwerper. Iedereen heeft wel een mening over Henk Schiffmacher, en omgekeerd. Afkomstig uit een Harderwijks slagersgeslacht ontpopte hij zich tot een unieke verschijning in de (inter-)nationale tatoeage- én in de kunstwereld.

De nieuwe merkuitstraling van Heidebrouwerij weerspiegelt niet alleen het vakmanschap en de passie die het merk drijven, maar brengt ook de natuurlijke schoonheid van de heidegebieden waar het bier zijn oorsprong vindt tot leven. De uitstraling belichaamt de evolutie van de Heidebrouwerij als een brouwerij die stevig geworteld is in haar erfgoed en tegelijkertijd streeft naar vernieuwing.

"Met de nieuwe ontwerpen willen we niet alleen ons rijke erfgoed eren, maar ook een brug slaan naar de toekomst van ons ambachtelijk bier," aldus Jaco de Kempenaer, aanvoerder van de Heidebrouwerij. "We wilden graag een visuele identiteit creëren die onze passie voor kwaliteit, creativiteit en de natuur weerspiegelt. We zijn ervan overtuigd dat dit nieuwe hoofdstuk in onze reis ons in staat zal stellen om een nog breder publiek te bereiken. En we zijn apetrots dat Henk Schiffmacher dit avontuur met ons aangaat"

De bijzondere merkuitstraling van Heidebrouwerij zal worden toegepast op alle verpakkingen, marketingmaterialen en online platforms. Hiermee wordt een consistente en herkenbare ervaring  gecreëerd voor bierliefhebbers die op zoek zijn naar de bieren van de brouwerij.

Blijf op de hoogte!

Eén keer per week het actuele en relevante cafénieuws in je mailbox? Schrijf je hier in voor onze digitale nieuwsbrief en blijf op de hoogte.

Overig nieuws